dinsdag 17 mei 2011

Snelste tijd op mijn racebaan wie daagt mij uit.

Mijn snelste tijd is Nu op dit moment datum 17-05-2011is 13,011 sec met de
                                                   
                                                        Lola-Aston Martin LMP1.
Bijschrift toevoegen
Verder nog wat gegevens van de echte.....

Lola-Aston Martin LMP1


Lola-Aston Martin LMP1 Lola-Aston Martin LMP1
SPECIFICATION SPECIFICATIE



Chassis Chassis
• Volledige koolstofvezel monococque
• Stalen spaceframe motor en de versnellingsbak te ondersteunen

Configuratie
• Mid-engine achterwiel aandrijving


Dimensies
• Lengte: 4634mm
• Breedte: 1990mm
• Wielbasis: 2890mm
• Minimaal Gewicht: 900kg


Motor
• V12 Aston Martin - gebaseerd op de originele DB9 straatauto's dwz blok en cilinderkoppen.
• dry-sump smering, twee over het hoofd nokkenassen en vier kleppen per cilinder
• Capaciteit: 6000cc (6 liter)
• Vermogen: 650 + pk (verhouding tussen vermogen 720 + pk / ton gewicht)
• Koppel:> 700nm
·  RPM: 7500

Ecu / Data System / Dash
• Pi Pectel controlesystemen
• Telemetrie stuurt car data direct naar ingenieurs, maar kan niet terug ontvangen van gegevens, in tegenstelling tot F1 auto's die kunnen ontvangen van gegevens tijdens het rijden

Electrical Elektrische
• Alle weefgetouwen op maat zijn gemaakt en gebouwd om ruimtevaart en militaire normen met behulp van de Deutsch "Autosport" bereik van connectoren
• De draad zelf is een hoge graad koper vertind extra geleiding die

Transmissie
• Zes snelheid sequentiële versnellingsbak dwars gemonteerd achter de motor met een triple plaat carbon koppeling

Remmen

• Brembo remklauwen zes pot zijn voorzien van voor-en achterzijde
• Remschijven worden gelucht carbon 380mm diameter
• De elektroden zijn carbon fiber, die het best bij temperaturen van meer dan 300 graden Celsius

Stuurinrichting
·  Rack & pinion met elektrische stuurbekrachtiging

Schorsing
• Dubbele wishbone ophanging voor-en achterzijde met Koni verstelbare dempers

Wielen / banden
• Gesmeed magnesium BBS wielen
• 18 "diameter x 14 cm breed aan de voorzijde
• 18 "diameter x 15 cm breed aan de achterkant Michelin banden

Binnenlandse Zaken
Driver cockpit airco is uitgerust om ervoor te zorgen een gecontroleerde temperatuur van 32 graden Celsius of lager is dan Lifeline voorzien van een volledig geautomatiseerd brandblusser in overeenstemming zijn met de FIA ​​reglem



De snelste tijd die ik tot nu toe heb gehaald is met een
Datum 16-05-2011  Maserati 1 is 14,780 secondes.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten